A T (Deutsche Telekom) továbbra is a legértékesebb telekommunikációs márka a második egymást követő évben, márkaértéke 16%-kal, 85,3 milliárd dollárra nőtt. A hatékony márkamenedzsment és a vállalat erős gazdasági és technológiai növekedése táplálta a márkaérték ezen jelentős növekedését. A Verizon (márkaértéke 1%-kal, 72,3 milliárd dollárra nőtt) továbbra is a második helyen áll a 2025-ös rangsorban. Az AT&T (márkaértéke 7%-kal, 52,5 milliárd dollárra nőtt) őrzi a harmadik helyet, amit az 5G hálózat bővítése és a száloptikai hálózatok növekvő elterjedése hajtott. A vállalat kibővítette optikai hálózatát, így mára több mint 28,9 millió helyszínt szolgál ki, és csak 2024-ben 1 millió előfizetővel bővült. Az AT&T mögött a China Mobile őrzi a negyedik helyet 6%-os márkaérték-növekedéssel, 47 milliárd dollárra, ami az erős belföldi keresletnek és a folyamatos 5G-bevezetésnek köszönhető. Az NTT Group továbbra is az ötödik helyen áll, lenyűgöző 19%-os márkaérték-növekedéssel, 37,1 milliárd dollárra, amit a digitális transzformációs kezdeményezések, valamint a felhőalapú számítástechnikába és a mesterséges intelligencián alapuló telekommunikációs szolgáltatásokba történő befektetések hajtottak.
A Swisscom visszaszerezte a világ legerősebb telekommunikációs márkája címet. Az e& a világ leggyorsabban növekvő telekommunikációs márkája. A Swisscom márkaerősségének növekedését az innováció, a fenntarthatóság és az ügyfélközpontú szolgáltatások iránti elkötelezettsége támasztja alá
(Forrás: https://brandirectory.com/reports/telecoms#telecoms-2025)
